Klanteservice webshop
Bestelen en verzenden
Retourneren
Hoe werkt een retourzending
U mailt ons op: info@eekelaar.nl en geeft aan welk artikel u wilt retourneren. Vermeld hierbij het factuurnummer.
U ontvangt dan van ons een email met daarin een retourformulier wat u uitprint, invult en in de retourdoos stopt. Gebruik hiervoor het liefst de verzenddoos waarin u het artikel ook ontvangen heeft. Plak de retoursticker op de doos en vergeet niet de zending voldoende te frankeren. De kosten voor de retourzending zijn voor uw rekening en worden dus niet vergoed.
Belangrijk:
- Het artikel dient ONGEBRUIKT te zijn. Passen is geen probleem. Dragen wel.
- De beveliging mag niet zijn verwijderd
- Het artikel mag geen enkele beschadiging hebben
- Het artikel moet compleet, in de originele, onbeschadigde verpakking zitten met het poetsdoekje en evt garantiebewijs
- Het ingevulde retourformulier moet zijn bijgevoegd in de doos
- Het pakket moet voldoende gefrankeerd zijn en voor een snelle afhandeling graag buiten op de doos het RMA# vermelden (dit vindt u op het retourformulier)
Indien niet aan een van bovenstaande punten is voldaan nemen wij het artikel niet retour en zal het per ommegaande aan u geretourneerd worden zonder recht op een terugbetaling. Bij beschadiging van het product of het ontbreken van (een gedeelte) van de originele verpakking verrekenen wij de reparatie- of vervangingskosten met de terugbetaling. U ontvangt hierover altijd vooraf een bericht per email.
Van de retour gestuurde items zullen we, na ontvangst van de retourzending, het aankoopbedrag inclusief de aan u berekende verzendkosten binnen 10 werkdagen terugstorten op dezelfde wijze en rekening waarmee de betaling heeft plaatsgevonden.
Bij frauduleuze of verdachte zaken worden politie, bank en creditcardmaatschappij ingelicht.
Contact
Indien u vragen heeft voordat u een bestelling plaatst of na ontvangst van een bestelling, kun u ten allen tijden contact met ons opnemen. Wij streven ernaar u persoonlijk te woord te staan. Gebruik hiervoor een van de volgende mogelijkheden:
Telefonisch:
+31 (0)13 58 00 741
Email:
klantenservice@eekelaarwebshop.nl
WhatsApp:
+31 (0)6 21 355 366
Vragen, klachten en opmerkingen
Indien u ondanks onze service en zorgvuldige procedures niet tevreden bent, neem dan ten allen tijde contact met ons op. Alleen wanneer we op de hoogte zijn van uw vraag, klacht of opmerking kunnen we in overleg tot een oplossing komen. Ook voor vragen en opmerkingen kunt u ons altijd benaderen. Graag zelfs.
Ons uitgangspunt is een tevreden en dus terugkerende klant. Het is online helaas moeilijk ons persoonlijke contact wat u in onze winkel ervaart te evenaren, maar we doen ons best dit zoveel mogelijk te benaderen.
Onze algemene verkoopvoorwaarden kunt u op verzoek bij ons opvragen. Deze worden u dan per email toegezonden.